אלבוין

אלבוין


We are searching data for your request:

Forums and discussions:
Manuals and reference books:
Data from registers:
Wait the end of the search in all databases.
Upon completion, a link will appear to access the found materials.

אלבוין (560-572 לספירה) היה מלך הלומברדים שהוביל את עמו לאיטליה וייסד את ממלכת הלומברדים שנמשכה בין השנים 568-774 לספירה. אביו היה אודואין מלך הלומברדים ואמו המלכה רודלינדה. סביר להניח שהוא נולד כ. 530 לספירה בפאנוניה, גדל עם הכשרה צבאית, ולחם נגד שבטי אוואר וגפיד לפני שהוביל את עמו לאיטליה. לאחר שנפטרה אשתו הראשונה, כלותינד, הוא התחתן עם רוזמונד, בתו של המלך הגפיד קונימונד שאלבוין הרג בקרב.

למרות ניצחונותיו הצבאיים ושלטונו המוצלח, הוא נודע לדורות מאוחרים בעיקר בזכות התנקשותו בידי אשתו, שהיוו בסיס לציורים של מספר אמנים ויצירות כמו האופרה. רוזמונדה מאת ג'ובאני רוצלאי (1525 לספירה) ודרמת הפסוקים רוזמונד מאת אלגרנון צ'ארלס סווינבורן (1860 לספירה). שני האמנים הללו שאבו רבות מהעבודה העיקרית על אלבוין: המאה ה -8 לספירה של פול הדיאקון היסטוריה של הלומברדים. פול רושם שבשנת 572 לספירה, לאחר שאלבוין שלט באיטליה במשך כמעט ארבע שנים, רוזמונד חיסל אותו כדי לנקום ברצח אביה. אופיו הדרמטי של החיסול והתייחסותו של אלבואן לרוזמונד בנישואיהם העניקה עצמה ליצירות דמיוניות בהן אלבוין או רוזמונד מתוארים כדמות טרגית הסובלת שלא בצדק. אולם, על פי המקורות העיקריים (בייחוד זו של פאולוס הדיאקון), אלבוין היה בעל מלחמה שבטי שהקים מולדת לאנשיו והתייחס לאשתו השבויה כפי שהוא נהג בכל פרס מלחמה אחר; הוא שילם על טיפול כל כך לא יפה בחייו.

ניצחונות צבא ושלטון בפאנוניה

לא ידוע דבר על שנותיו הראשונות או על גידולו של אלבוין. מעלליו המאוחרים יותר מצביעים על כך שהייתה לו הכשרה צבאית, וכבנו של המלך, סביר להניח שהוא קיבל הדרכה בפוליטיקה. פול הדיאקון רושם לראשונה כי הוא ירש את אביו, אודוין, בשנת 560 לספירה. אודוין ברית את עצמו עם האימפריה הביזנטית, אך הוא או אלבוין החליטו להרחיב את בסיס הכוח שלהם על ידי ברית גם עם הפרנקים, שגדלו אז בשלטון. לפיכך, בשנת 560 לספירה התחתן אלבוין עם בתו של המלך הפרנקאי Chlothar, Chlothsind, כדי להבטיח ברית זו. ההיסטוריון פרנצ'סקו בוררי כותב:

אלבוין בוודאי היה איש בעל עוצמה רבה, גם אם מקורות בני זמננו המתארים את פעילותו הפוליטית והצבאית דלים ... העובדה שאלבוין הצליחה להינשא לנסיכה פרנקאית, שאף מלך לומברד אחריו לא הצליח לעשות, מאשרת את חשיבותו בתרחיש אירופה הרומית המאוחרת (223-224).

ייתכן שהלומברדים הוזמנו לפאנוניה על ידי האימפריה הביזנטית להתמודד עם האיום של השבטים הגפידים באזור או שהגיעו בכוחות עצמם. כך או כך, סכסוכים בין הלומברדים לגפידים היו שגרתיים, והלומברדים כרתו על עצמם עם שבט אחר, האווארים, כדי למחוץ סוף סוף את הגפידים. האווארים הגיעו גם לפאנוניה או בהזמנת הקיסר ג'סטין השני או ביוזמתם. מלך אוואר באיאן הראשון (ר '562/565-602 לסה"נ) תיווך עם אלבוין בעסקה בהסכמה שאם בריתם תנצח את הגפידים, יינתנו לאבארים אדמות הגפיד. לדברי פאולוס הדיאקון, בשנת 567 לספירה הפפידים, שהיו כיום תחת שלטונו של מלך קונימונד, תקפו את הלומברדים (אם כי מקורות אחרים טוענים שאלבוין ובאיאן הראשון עוררו פעולות איבה). התאריכים המדויקים של הבריתות בין האימפריה הביזנטית, הלומברדים, האווארים והגפידים מבולבלים בשל סתירות מתמשכות במקורות הראשוניים, אך נראה כי בשלב זה היו הלומברדים והאברים בעלי ברית הדוקה נגד הגפידים. בתמיכת האימפריה הביזנטית. הברית ריסה את הגפידים, ואלבוין הרג את קונימונד כשהוא ערף אותו בקרב. הוא לקח את ראש המלך כגביע ובהמשך גרם לו להפוך לכוס יין שלבש על חגורתו. עם זאת, גורמים אחרים טוענים שבאיאן הראשון הוא שהרג את קונימונד, ערף את ראשו ונתן את הגולגולת לאלבוין כדי לחגוג את הניצחון המשותף שלהם.

כשהגפידים הובסו, אלבוין איחד את שלטונו וסימן את גבולות שטחו. אולם האווארים הצליחו לכבוש יותר מהאזור מכפי שהיו לגפידים לפניהם, בשל העסקה שהסכים אלבוין לפני הקרב, והם איימו על שטחי לומברד. אלבוין התחתן אז עם רוזמונד, בתו של קונימונד, לכרות ברית עם הגפידים נגד האווארים, אך זה היה מאוחר מדי. האווארים מתחת לבאיין I היו חזקים מדי עכשיו, וכוחות הגפידים נחלשו מכדי המלחמה הקודמת מכדי להוכיח שהם מועילים מאוד. אלבוין הבין שדרך הפעולה הנבונה ביותר היא לעזוב את פאנוניה, אך לא היה בטוח לאן להוביל את עמו. מספר רב של חיילים לומברדים שירתו בכוחות הקיסריים תחת הגנרל הביזנטי נרס באיטליה, והצליחו במיוחד בקרב בקרב טגינה בשנת 552 לספירה, שם ניצס נרס את המלך האוסטרוגותי טוטילה והחזיר את איטליה למען האימפריה. חיילים אלה עדיין זכרו את איטליה כארץ פורייה, או שהם הציעו הגירה לאלבוין או, על פי מקורות אחרים, נרס עצמו הזמין אותם לאיטליה (טענה מאוחרת יותר היא שנויה במחלוקת באופן שגרתי). תהיה המוטיבציה אשר תהיה, באפריל 568 לספירה, אלבוין הוביל את הלומברדים מפאנוניה לצפון איטליה.

הגירה לאיטליה ושלטון

האימפריה הביזנטית הייתה במלחמה עם האוסטרוגות של איטליה מאז מותו של תיאודוריק הגדול בשנת 526 לספירה ועד ניצחונו של נרס על הגותים בקרב מונס לקטריוס בשנת 555 לספירה. בשנת 568 לספירה, איטליה הייתה לפיכך חלק מהאימפריה הביזנטית אך הייתה מבוצרת בדלילות או מוגנת. כל כך הרבה משאבים הושקעו כדי לזכות בו מהגותים במשך כל כך הרבה שנים עד שהאימפריה נראתה בטוחה משום מה שהאזור יכול להתגונן במקרה הצורך. אלבוין ואנשיו נכנסו לאיטליה מהצפון ולקחו את העיר פורום יולי ללא קרב. מכאן הוא צעד על אקוויליה, והעיר הזאת מאובטחת, והמשיכה בכיבוש האזור עד שבשנת 569 לספירה הוא כבש את מילאנו ושלט בצפון איטליה מבלי לעסוק בעימותים צבאיים רציניים. בין השנים 569-572 לספירה כבש אלבוין את רוב שאר המדינה (אם כי חלקים מסוימים עדיין נשלטו על ידי האימפריה הביזנטית, כגון רומא), והקים את בירתו בורונה בזמן שהטיל מצור על פאביה, העיר היחידה שהתנגדה ל פלישת לומברד במידה ניכרת. נדרשו שלוש שנים של מצור לכבוש את העיר, ובזמן שהדבר נמשך, אלבוין החל להקים את ממלכתו מארמונו בוורונה.

אוהב היסטוריה?

הירשם לניוזלטר המייל השבועי החינמי שלנו!

הוא חילק את המדינה ל -36 שטחים המכונים "דוכסות", בראשותו של דוכס שהיה אחראי לדווח ישירות למלך. אף שהדבר גרם לשלטון יעיל מבחינה בירוקרטית, הוא הותיר יותר מדי כוח בידי הדוכסים הבודדים, ולכן אזורים או שגשגו או סבלו בהתאם לאיכות הדוכס הספציפי שלהם. אלבוין שלט למעשה מ ורונה, אך מכיוון שהוא דאג יותר להבטיח את גבולותיו נגד הפרנקים ולהדוף את מאמציה של האימפריה המזרחית לעקור אותו, הוא השאיר את ענייני השלטון לפקודים אלה, מה שגרם לחוסר לכידות בין השטחים. שכן כל דוכס, מטבע הדברים, רצה את הטוב ביותר לאזור הספציפי שלו. הדוכסים הללו, אם כן, פעלו באופן אוטונומי בכבושים באזורים לכיוון דרום איטליה, שלטענת חוקרים לא היה לאלבוין אינטרס לקחת מהאימפריה הביזנטית.

המקורות בתקופת שלטונו של אלבוין מועטים. פול הדיאקון כותב כיצד בתקופת שלטונו של אלבוין,

הייתה הממלכה הנפלאה הזו של הלומברדים. לא הייתה אלימות, לא היו מלכודות, ולא היו אחרים שדוכאו שלא בצדק. איש לא גזל ולא היו גניבות, לא היה שוד; כולם הלכו לאן שהם רוצים, בטוחים וללא כל פחד (הִיסטוֹרִיָה, III, 16).

למרות שתיאור זה נחשב בעיני חוקרים כהגזמה, נראה כי שלטונו של אלבוין הביא יציבות ושגשוג לאיטליה, במיוחד בצפון, והוא היה מלוכה אפקטיבית למרות פעילותם של הדוכסים הבודדים. אף על פי שהם פעלו לטובת עצמם, ההיסטוריונים משערים (על סמך התגובה הכללית למותו של אלבואן ולתוצאותיו) שנדמה שהם האמינו שהם ממשיכים בקורס שאלבוין היה מאשר לו.

רצח ואחריו

נישואיו של אלבוין לרוזמונד מעולם לא היו מאושרים. פול הדיאקון טוען שאלבוין התעלל באופן שגרתי באשתו ולגלג עליה. הנישואין, כמו רבים הכרוכים באצולה לאורך הדורות, היו פשוט מכשיר להבטחת ברית. יתר על כן, רוזמונד כבר הייתה שבויה של אלבוין לאחר תבוסתו ומותו של קונימונד, ולכן כמעט ולא הייתה לה ברירה להינשא למלך הלומברד. ביוני 572 לספירה, היא ככל הנראה הגיעה למצב שבו היא כבר לא יכלה לסבול להיות נשואה לגבר שהרג את אביה ולבש את גולגולתו בחגורתו ככוס שתייה. פול כותב:

כשהוא [אלבוין] הוטס עם יין יותר מהמתאים בחגיגה בוורונה, הוא ביקש לתת יין למלכה כדי לשתות את הכוס שהכין מראשו של חמו קונימונדוס. הוא הזמין אותה לשתות בשמחה עם אביה ... לכן, כשגילתה רוזמונד על העניין, היא הרגישה כאב עמוק בלבה שהיא לא מסוגלת להרגיע. היא נשרפה כדי לנקום את מות אביה בבעלה (הִיסטוֹרִיָה, III, 18).

רוזמונד שכנע את אחיו האומנה של אלבוין, הלמכיס, לרצוח אותו. מקורות אחרים על רצח אלבוין (כגון גרגוריוס של טורס או מריוס מאוונטיקום) מספקים פרטים שונים, אך כולם מסכימים שהעלילה יצאה לדרך על ידי רוזמונד שהתאהב אולי בהלמכיס או, לפחות, היה בעל רומן איתו. רוזמונד והלמכיס נעזרו בשומר ראש בשם פרדיאו, שהורמה ​​לקונספירציה על ידי רוזמונד שהתחפש למשרתת, קיים איתו יחסי מין ולאחר מכן סחט אותו בעצם לשירות. יום אחד, כשאלבוין פרש לחדרו כדי לנוח אחרי ארוחת הצהריים, תקפו אותו הלמכיס ופרדיאו. רוזמונד הורה לפרדיאו לקשור את חרבו של אלבוין למיטתו כדי שהמלך לא יהיה חמוש. אלבוין נלחם נגד התוקפים שלו עם שרפרף אך הוא הוכה ונהרג.

בני הזוג, יחד עם בתו של אלבוין מנישואיו הראשונים, פרדיאו, האוצר המלכותי, ופלח של הצבא, נמלטו אז מוורונה לעיר ראוונה שבשליטת הביזנטים. דרך פעולה זו העלתה להיסטוריונים רבים כי החיסול למעשה הונחה על ידי האימפריה הביזנטית ורוזמונד הופעל על ידם. למרות שלאימפריה הייתה אולי יד במותו של אלבוין (ובוודאי שהקלה עליה), המקורות העיקריים טוענים שהחיסול תוכנן ובוצע על ידי רוזמונד כדי לנקום את מות אביה ולהעניש את בעלה על התעללותו בה. . למרות זאת, העובדה שהקושרים התקבלו בברכה ברוונה וכי, לאחר מותם, האוצר המלכותי ובתו של אלבוין נשלחו לקונסטנטינופול, אכן טוענת בעד מעורבות ביזנטית ברצח אלבוין.

הלמכיס ורוזמונד התחתנו ברוונה, והוא הכריז על עצמו כמלך. הדוכסים סירבו להכיר בו, והכריזו על מלך משלהם, קליף, דוכס פאביה, אשר עיר נפלה לבסוף במצור. רוזמונד, ככל הנראה, לא מצאה את הלמכיס יותר מוצא חן בעיניה מאשר אלבוין והרעיל את כוס היין שלו. אולם הלמכיס, שחשד בבגידה שלה, גרם לה לשתות מהכוס או לפני, או רק לאחר מכן, הוא עשה זאת, ובדרך זו, שניהם מתו בידיו של האחר.

קליף שלט במשך 18 חודשים לפני שנרצח על ידי אחד ממשרתיו. לאחר מכן נלחמו הדוכסים האישיים זה בזה על השליטה בממלכה בשנים 572-586 לספירה, כאשר נבחר המלך אוטארי על מנת להדוף פלישות מצד הביזנטים והפרנקים. ממלכת לומברד באיטליה שמרה על שליטתה באזור, לפעמים מאבדת ולפעמים צוברת שטח, עד 774 לספירה, אז נכבשו על ידי קרל הגדול מהפרנקים ונקלטו באימפריה שלו. למרות שמלכי לומברד מאוחרים יותר, כגון אגילולף (שלטו בשנים 590-616 לספירה), רותרי (שלט 636-652 לספירה) ובעיקר ליוטפראנד (שלט 712-744 לספירה), התקדמו יותר בכיבוש ובממשלה מאשר אלבוין, הלומברד הראשון. מלך איטליה עדיין זכור כי הוביל את עמו למולדת בטוחה והקים ממלכה שהרגיש שהם יכולים לקרוא להם. חייו והישגיו אפלו על מותו והפיכתו לאחר מכן לדמות בטרגדיה ספרותית, אך בעודו חי, נראה כי היה איש בעל כוח וחזון ניכרים לעתיד עמו.


ההיסטוריה של אלביון

מחוז נובל אורגן בשנת 1836 על ידי מעשה המחוקק של אינדיאנה ונקרא על שם ג'יימס נובל, שכיהן שתי קדנציות בסנאט האמריקאי בשנים 1816-1831.

מושב המחוז הראשון שלו היה על שביל פורט וויין-גושן (33 של היום בארה"ב), באותו זמן הכביש הראשי של המחוז. מסיבות שונות הועבר מושב המחוז מזרחה ליישובים זעירים באוגוסטה (1843), פורט מיטשל שנה לאחר מכן ולבית קבע באלביון במבנה צנוע בן שתי קומות בשנת 1847.

בניין זה נהרס באש בשנת 1859 והוחלף על אותה כיכר ציבורית על ידי בניין לבנים בשנת 1860, ששימש עד 1887, אז הוא נהיה רעוע וקטן מכדי לענות על צרכי ממשלת המחוז ההולכת וגדלה. בשנת 1889 נבנה הבניין הנוכחי בסגנון ריצ'רדסון רומנסקי החולש על הכיכר כיום. הוא משמש מקום מושב הצדק של המחוז עם משרדים מגוונים בעיר ובסמוך לה, המונה כיום כ -2000 תושבים.

הכלא הישן, שבבעלות ומתוחזקת כיום על ידי האגודה ההיסטורית של מחוז נובל, נבנה בשנת 1876 בלוק אחד ממערב לבית המשפט. לפעמים סגן שריף היה צועק מחלון פתוח בקומה השנייה בבית המשפט למישהו בכלא שיביא "כך וכך" להופעה באולם בית המשפט. כלא מודרני במחוז נובל ממוקם ברחוב סטייט 9, בצד המזרחי של העיר.

במהלך 165 שנות קיומו אלביון חווה גידול צנוע באוכלוסייה. בשנת 1874 היא הפכה לתחנה במסילת הרכבת החדשה של בולטימור ואמפ אוהיל. זה הוביל להקמת פארק תעשייה שדייריו העיקריים היו יציקה ומפעל עגלות, ולאחר מכן אחריו מחסן עצים ומעליות תבואה.

שירות B & amp O-נוסעים ומשאבים-כמעט וחדל בשנות החמישים וכיום התזכורת היחידה לאותם זמנים היא רעש תורים ארוכים של מכוניות פחם CSX שעוברות בעיר.

בשיאו, כיכר קוטהאוס והבלוקים שמסביב התהדרו בבית אופרה, במשרדי עורכי דין, במגוון גדול של חנויות קמעונאיות, באורוות פרווה-בהצלחה תחנות שירות. בתקופה זו או אחרת העיר התפארה בקולנוע, חנות מתוקים, חנות תכשיטים, בית מרקחת, רופאים ורופאי שיניים, חנות נעליים, מספרות-רק כדי לציין כמה. לאחר כמה שנים של ירידה, אלביון נהנה מהתעוררות כאשר רוב הבניינים במרכז העיר תפוסים והתושבים נהנים מהכיכר לאירועים ופסטיבלים רבים. העיר עדיין מוגשת על ידי חנות חומרה, מספר מסעדות, חנויות מתנות, משרדים, בנקים, מכולת, רופא, רופא שיניים, בית מרקחת, חנות גלידה ומועדון כושר.

אלביון, כמובן, שמר על בית המשפט-אשר נשמר להפליא והוא עדיין מרכזי אטרקטיבי במרכז העיר. בלוק שלם ליד בית המשפט נמצא בבנייה למשרדי מחוזות חדשים. הכוכב. צוות (חבר בתוכנית הרחוב הראשי של אינדיאנה) פועל לשיפור האטרקטיביות והכדאיות של מרכז העיר, לאחרונה תומך בהוספת ציורי קיר לצידי הבניינים ותיאום פעילויות. פארק התעשייה של העיר משגשג והקהילה משרתת עיתון שבועי. רבים מהמתקנים הללו נחשבים ייחודיים לעיר בגודל אלביון, מה שמקנה לה פוטנציאל רב לשמר את קסמה לאורך שנים רבות.
הנרטיב שנכתב על ידי רוברט גגן ג'וניור (עודכן בשנת 2021)

והעתק Albion, In 211 איסט פארק דרייב, אלביון, IN 46701

החומרים המפורסמים באתר זה מיועדים לשימוש אישי, לא מסחרי בלבד וניתן להוריד אותם רק לשימוש אישי. פרסום מחדש, שידור חוזר או שכפול של תמונות כלשהן אסור בהחלט.


אלבוין - היסטוריה

ממוקם בצפון מזרח מחוז פושמאטהא, אלביון ממוקם על כביש 271 האמריקני, כשני קילומטרים מדרום לקו מחוז פושמאטה-לאטימר. האזור היה במקור בעם Choctaw Nation, הטריטוריה ההודית. במקום הוקם סניף דואר ב- 6 בדצמבר 1887. רכבת סנט לואיס וסן פרנסיסקו בנו קו דרך האזור בשנים 1886–87. במהלך שנות ה -80 של המאה ה -19 הפעילו האחים שיין את המנסרה. עסקים מוקדמים אחרים כללו את חברת ג'רום קלייטון עץ ואת חברת אלביון מרכנתיל. כשהעיירה נבנתה ושולבה בשנת 1906, ג'ון טי ביילי כינה אותה אלביון, שהיא מילה רומאית/עתיקה לאנגליה. באותה שנה איגוד האיכרים בנה ג'ין כותנה.

העיר שימשה אזור חקלאי המייצר כותנה וחציר וכן בקר, כבשים ותרנגולי הודו. בשנת 1911 של ר 'פולק כתב העת ומדריך העסקים של מדינת אוקלהומה אומדן אוכלוסיית אלביון בשלוש מאות. באותה תקופה בנק, בית מלון, שלוש חנויות כלליות, מעבדת, נפח, סנדלר וקונדיטוריה היוו את רובע העסקים. אי לנהרט פרסם את עו"ד אלביון עיתון. ל.א. ריינולדס היה הבעלים של המלון ושימש כמנהל הדואר. כנסיות מוקדמות כללו מתודיסטים, בטיסטים וכנסיית ישו. אוכלוסיית 1920 של 301 ירדה לשפל של 161 בשנת 1960 ו- 88 בשנת 1990.

בסביבות 1913 מאטו קוסיק (1853–1940), שר לותרני שהיגר לארצות הברית מוורבן, לוסטיה התחתונה, גרמניה המזרחית, בשנת 1883, פרש לחווה ליד אלביון. משורר, הוא נחשב לאחד משלושת הסופרים הגדולים הסורבים (בשפה הסלאבית). לכן, האירופאים הכירו ביום הולדתו מאה וחמישים בשנת 2003.

בתחילת המאה העשרים ואחת אלביון, עם 143 תושבים, שימשה קהילה "חדר שינה". האוכלוסייה ירדה ל -106 במפקד האוכלוסין של 2010. בית הספר של אלביון סיפק חינוך מהגן ועד כיתה ח '. תלמידי תיכון למדו בבתי ספר של קלייטון. בנק מדינת אלביון (NR 79002024) ובית מאטו קוסיק (NR 79002025) נרשמו במרשם הלאומי של מקומות היסטוריים.

בִּיבּלִיוֹגְרָפִיָה

"אלביון", קובץ אנכי, חטיבת המחקר, החברה ההיסטורית של אוקלהומה, אוקלהומה סיטי.

פרופילים של אמריקה, כרך 2 (מהדורה שניה מילרטון, ניו יורק: הוצאת בית גריי, 2003).

דורותי ארנוטה ווסט, מחוז פושמאטה: השנים הראשונות (נ.פ .: דורותי ארנוטה ווסט, 2002).

אין לפרש חלק מאתר זה כנחלת הכלל.

זכויות יוצרים על כל המאמרים ותכנים אחרים בגרסאות המקוונות והדפסות של האנציקלופדיה להיסטוריה של אוקלהומה מוחזק על ידי החברה ההיסטורית של אוקלהומה (OHS). זה כולל מאמרים בודדים (זכויות יוצרים ל- OHS לפי הקצאת מחברים) ותאגיד (כמכלול עבודה מלא), כולל עיצוב אתרים, גרפיקה, פונקציות חיפוש ושיטות רישום/גלישה. זכויות יוצרים על כל החומרים הללו מוגנים על פי החוק האמריקאי והבינלאומי.

משתמשים מסכימים לא להוריד, להעתיק, לשנות, למכור, לשכור, לשכור, להדפיס מחדש או להפיץ חומרים אלה, או לקשר לחומרים אלה באתר אינטרנט אחר, ללא אישור של החברה ההיסטורית של אוקלהומה. משתמשים בודדים חייבים לקבוע אם השימוש בהם בחומרים נכלל בהנחיות חוק זכויות היוצרים של ארצות הברית & quot Fair Use & quot ואינו פוגע בזכויות הקנייניות של החברה ההיסטורית של אוקלהומה כבעל זכויות היוצרים החוקיים של האנציקלופדיה להיסטוריה של אוקלהומה וחלקו או כולו.

קרדיט לצילום: כל התצלומים המוצגים בגרסאות שפורסמו ובאינטרנט האנציקלופדיה להיסטוריה ותרבות של אוקלהומה הם רכוש החברה ההיסטורית של אוקלהומה (אלא אם צוין אחרת).

צִיטָטָה

הדברים הבאים (לפי מדריך הסגנון של שיקגו, מהדורה 17) הוא הציטוט המועדף על מאמרים:
לינדה ד. וילסון, & ldquoAlbion, & rdquo האנציקלופדיה להיסטוריה ותרבות של אוקלהומה, https://www.okhistory.org/publications/enc/entry.php?entry=AL004.

© החברה ההיסטורית של אוקלהומה.


המשך מסורת החדשנות של אלביון

סבו של מארק, פ. קארל שניידר רכש את חברת הנדסת אלביון בפילדלפיה בשנת 1929. באותה תקופה, החברה כללה חנות מכונות שבנתה מכונות כביסה למבשלת מבשלת שמידט וציוד אליפטי למפעלי הסריגה המקומיים. בית המכונה היה בקומה השנייה של מוסך גלגלי עגלה, המונע על ידי פירות הנעה תקורות.

בתחילת שנות ה -30 תכנן פ 'קארל שניידר אקדח לחלק לקאבר עבור חברת Calbar Paint & amp Varnish שייצרה צבע ומרק במוסך שבקומה הראשונה שבבעלות אלביון. בשנת 1936 קיבל פ 'קארל שניידר את הפטנט על אקדח איטום המניעה מוטות חלקים. פיתוח אקדח האיטום הראשון למניעת מוטות חלקים השיק את אלביון לשוק כלי ההנפקה. בשנת 1937, אלביון רשם פטנט על אקדח הפצת שומנים המופעל על ידי הדק, עם תכונות עיצוב שעדיין בשימוש כיום.

החברה הרחיבה מאז את קו מוצרי ההנפקה לאקדח בצורה אדירה עבור דגמי אקדחי איטום מונעי אוויר ורב-רכיבים, אביזרי חלוקת אקדחים וכלים מיוחדים לאקדח, כגון מכשיר ערבוב נירוסטה של ​​אלביון. מארק שניידר קיבל מספר פטנטים ויש לו מספר אחרים הממתינים בתחום אקדחי איטום בעלי כוח דחף וכוח.

כיום, לחברת ההנדסה של אלביון יש כמעט 600 אקדחי מחלקים מקוטלגים, אביזרי אקדחי איטום ומוצרים מיוחדים. אנו ממשיכים להישאר מחויבים לספק לך פתרונות אקדח חדשניים וחדשניים לצרכי ההנפקה שלך. פנו אלינו למידע נוסף.


מכללת אלביון ענתה במקור לצרכי החינוך של ילדי האינדיאנים והמתנחלים באזור. בשנת 1835 זכתה המכללה באמנה על ידי המחוקק הטריטוריאלי של מישיגן, הודות למאמציהם של מתודיסטים שהיו מתיישבים מוקדמים בשטח מישיגן.

תמיד בקצה המוביל, אלביון הפך לאחד מבתי הספר הראשונים במערב התיכון שהציגו לימוד. בשנת 1850 אישר המחוקק את הקמת מכון המכללות הנשים של אלביון, שנשלט אז על ידי מקבילו, תאגיד הסמינר ווסליאן. אך בשנת 1857 התאחדו שני בתי הספר בשם המכללה וסמינר ווסליאן באלביון. מכללת אלביון קיבלה אישור מלא על ידי המחוקק במדינה להעניק תארים במכללה לארבע שנים לגברים ולנשים כאחד ב -25 בפברואר 1861.

מאז הונחה אבן הפינה לבניין הקבע הראשון בשנת 1840 ועד היום, נשארת מכללת אלביון באותו אתר, שחלקו המקורי נקרא כיום בחיבה "המרובע". בשנת 1861 היו רק שני בניינים בכיתה. אך בשנת 1901 הוסיף אלביון קפלה, מצפה כוכבים, חדר כושר, בניין כימיה וספרייה.

כיום, אלביון עומד על 225 דונם עם יותר מ -30 בניינים מרכזיים. מאז שנת 2000, השלמנו תוספות אדירות שנעות החל מהבניין הניהולי של פרגוסון ועד מתחם המדע המוסמך על ידי LEED. את מרכזי המים, הבילוי והלמידה משלימים מתקן הרכיבה על שטח של 340 דונם ומתחם האתלטיקה של דייויס. בשנת 2017, פתיחת מרכז לודינגטון יצרה רשמית נוכחות במכללה במרכז העיר אלביון, ומספקת יותר הזדמנויות למעורבות ושיתוף פעולה עם העיר אלביון והקהילה הסובבת.

מספר הלומדים במכללה עלה מ -500 סטודנטים בשנת 1901 ליותר משלש מספר זה כיום. הסגל במשרה מלאה מסתכם כיום ב -101, ולמכללה יש יותר מ -23,000 בוגרים חיים.

הצמיחה והשינוי שלנו הם סימנים להצלחתנו, שלדעתנו מבוססת על הדברים באלביון שתמיד נותרו בעינם. ראשית, הדגש שלנו על מצוינות בחינוך לאמנויות ליברליות הוא סימן ההיכר שלנו. המחויבות שלנו לבסיס רחב וקפדני משלימה מוסר העבודה שלנו. אנו מכניסים את התלמידים לעולם האמיתי ומבקשים מהם לחקור, להשתתף ולהוביל. אנו מצפים שהם יעשו את זה טוב, יקחו את זה רחוק יותר ויהיו יותר. כי אלביון הוא המקום שבו אתה הופך את המחשבה לפעולה. שבו אתה לומד כיצד לחיות בקצה המוביל של מי שאתה. המקום בו אתה הופך לאני הטוב ביותר שלך, מוכן לחיות חיי השפעה. וזה מכללת אלביון היום.


היסטוריה של אלביון

עסק אלביון קיבל מספר צורות במהלך השנים. המייסד והמוציא לאור סת 'רוס התחיל לתכנן שעסק מבוסס אינטרנט ייקרא & quotAlbion & quot באביב 1989. הוא העמיד מחשב NeXT עם שם המארח & quotalbion & quot לשירות הוצאה לאור באינטרנט ובספרים במאי 1990.

בינואר 1993, אלביון ספרים החלה את פעילותה עם פרסום הספר "לוקח את הצעד הבא: מדריך לקונים ל- NeXTSTEP" מאת רוס והמחבר המשותף דניאל קוהו. בין מאי 1994, כאשר מנהלת העסקים קתרין האברד קיבלה תפקיד קריטי, ועד 7 בדצמבר 1995, הוציא אלביון שלוש כותרות ספרים, כל אחת מלווה בשירות מקוון: Netiquette TM מאת Virginia Shea, The Millennium Shows, רומן מאת פיליפ בארות, ו- The Newbie's Guide TM לרשת מיקרוסופט מאת מייקל להמן.

חמוש באמונה כי המידע "רוצה להיות בחינם", השיקה אלביון סייבר סייבר את רשימת התפוצה האלקטרונית הראשונה שלה, בלייק אונליין, בנובמבר 1993 ומשרתת את הרשת מאז. בעבודה עם מנהל האתר דניאל קוהו, אלביון השיקה אתר אינטרנט רחב זה בינואר 1995. באותו חודש, לאחר כמה חודשים של משא ומתן, צוות ליבה המורכב מרוס, האברד ומתכנת/מחבר מייקל ליהמן, החל לפתח שירות מקוון גדול בנושא רשת מיקרוסופט נקראה AlbionChannel SM.

שירות Albion MSN הורכב מארבע תוכניות - מרכז הניקיון, פורום Newbie, BookExpo SM ו- Doors of Cyberspace SM - שהושקו כעת עם Windows 95 באוגוסט 1995. שירותי MSN הפופולריים שלנו הגיעו למאות אלפי דפדפני MSN והחלו למשוך התחייבויות חסות משמעותיות. כמובן שהצלחה כזו יכולה להיות נשיקת המוות. למרות שהשירות זכה לפגיעה בקרב משתמשים, מגוון נסיבות גרמו לנו להסיר את AlbionChannel מ- MSN ביולי 1996.

בינואר 1997 החלה Albion להציע שירותי פיתוח אינטרנט ו- Java ללקוחות עסקיים. באפריל 1997 השיקה אלביון את Netdictionary, מדריך הפניה אלפביתי למונחי אינטרנט שנועדו להדגים את יכולות ה- Java והפיתוח שלנו.


היסטוריה קצרה

בשנת 1816, ג'ורג 'פרחו מוריס בירקבק, שניהם אנגלים אמידים, התעניינו להגר מאנגליה לאמריקה ולהקים מושבה של בני ארצם.

מוריס בירקבק, שהגיע ממשפחת קווייקרים אמידה בסורי, היה חקלאי ג'נטלמן אנגלי משכיל באחוזה מושכרת של 1500 דונם בשם Wanborough. הוא התרעם על היעדר הזכיינות הפוליטית באנגליה, ועל חובתו לתמוך בכנסייה האנגליקנית, שממנה לא הסכים.

ג'ורג 'פרח היה בנו של ריצ'רד פרח מארדן הול, הרטפורדשייר, אנגליה. ריצ'רד היה איש בעל השפעה ניכרת באנגליה, שם התעשר באמצעות הפעלת מבשלת בירה ענפה. ה פֶּרַח למשפחה היה גם רצון עז לעצמאות, עם נטיות ליברליות, סלידה מערים ואהדה עמוקה כלפי מעמד הפועלים, במיוחד החקלאים. ריצ'רד פרח הורה לבנו הבכור, ג'ורג ', אז בסוף שנות העשרים לחייו, לחקור אפשרויות להגר מאנגליה.

באפריל 1816, ג'ורג 'פרח עזב את ליברפול לניו יורק, מעבר שנמשך 50 יום. הוא עשה טיול ארוך ומעגל על ​​סוסים מניו יורק לפילדלפיה, פיטסבורג, סינסינטי, לקסינגטון ונאשוויל, כשהוא מסתיים במונטיצ'לו, תומאס ג'פרסון בביתו בווירג'יניה, שם בילה את חודשי החורף. במהלך טיול זה ביקר עם אנשים אינטלקטואלים ובעלי השפעה רבים, העריך התנחלויות ולמד את אמריקה.

באביב הוא היה משוכנע שהמקום הטוב ביותר להתיישבות האנגלית אינו במזרח, או בדרום, אלא במערב, בערבות האמריקאיות. הוא עמד לחזור לאנגליה כאשר נודע לו כי מר. בירקבק ומפלגתו הגיעה לריצ'מונד, וירג'יניה, שם מיהר להצטרף אליהם. ה בירקבקהמפלגה כללה את מר. בירקבק, אלמן בן 54, שתי בנותיו בנות 19 ו -16 ושני בניו בני 16 ו -14 מיס אליזה ג'וליה אנדרוז, 25 אליאס פים פורדהאם, בת 29, אחיינו של אליזבת (פורדהאם) פֶּרַח(אמו של ג'ורג '’) ושני משרתים.

כי בירקבק פגש בעבר את אדוארד קולס, דיפלומט אמריקאי, ודרכו התעניין בערבות אילינוי, בירקבק ו פֶּרַח היו בהסכמה והחליטו לעזוב מיד למערב. לאחר נסיעה מאומצת במדרחוב לפיטסבורג, הם נסעו על פני סוסים דרך פנסילבניה לצ'יליקוטה וסינסינטי, אוהיו וברחבי אינדיאנה, וסיימו את מסעותיהם בוינסנס על נהר הוואבש.

בזמן שהותך בווינסן, ג'ורג 'פרח היה נשוי לאליזה ג'וליה אנדרוז, חברה ב- בירקבק ’s מפלגה. מוקדם יותר במסע, מיס אנדרוז הוצעה גם על ידי מר. בירקבק. היסטוריונים רבים מאמינים שנישואים אלה החלו בקרע בין בירקבק ו פֶּרַח זה ישפיע בסופו של דבר על ההסדר המוצע שלהם. צריך לציין ש ג'ורג 'פרח היה כבר נשוי בזמן נישואיו לאליזה ג'וליה. הוא היה נשוי באנגליה לבת דודתו ג'יין דוסון.

המסיבה התיישבה באופן זמני בפרינסטון, אינדיאנה, בזמן בירקבק ו פֶּרַח המשיכו לצוד את הערבות שחיפשו. הם נסעו להרמוניה שבמחוז פוסי שבאינדיאנה ולשוואנה טאון שבמחוז גאלאטין באילינוי, ואספו את הצד בצד האילינוי של הנהר עד שהגיעו לשורה של ערבות. הם נתקלו בערית בולטינגהאוז שבמחוז אדוארדס ובחרו בה כמקום המושבה האנגלית המוצעת. לאחר מכן הוא נודע בשם "הערבה האנגלית".

הוסכם בין מר. פֶּרַח ומר. בירקבק כי מר פֶּרַח צריך לחזור לאנגליה כדי לגרום להגירה למקום שבחרו במחוז אדוארדס, ולעזור בתכנון תחבורה למתנחלים מעוניינים, בעוד מר. בירקבק היה לדאוג לרכישת הקרקעות הדרושות ובדרך אחרת להתכונן לקבלת הפנים של בני ארצם.

נשאר על הערבה, בירקבקנכנס למענקי הקרקע הדרושים של כמעט 10,000 דונם ב -2 $ לדונם. בירקבק החל מיד לבנות בקתות למשפחתו, ולינה זמנית למי שיצטרף מאוחר יותר ליישוב. במקביל, אליאס פים פורדהאם מתחיל בבניית חברת פֶּרַח בתים.

במרץ 1818 יצאה המפלגה הראשונה מתוך 88 מהגרים מבריסטול שבאנגליה. בקבוצה זו היו 44 חקלאים מ מוריס בירקבקאזור סארי באנגליה, והשאר היו סוחרים ומכונאים מלונדון ומחלקים אחרים באנגליה. רווקים בעלי יכולת, צ'ארלס טרימר וג'יימס לורנס, הובילו אותם. מפלגת המהגרים הזו ידועה בשם מפלגת הלורנס והגוזם ”.

חודש לאחר מכן, באפריל 1818, יצא מטען שני של יותר מ -60 מהגרים מליברפול אנגליה באוניית שכר. קבוצה זו כללה את ריצ'רד פרח המשפחה מריה פורדהאם, אחותו של אליאס פים פורדהם, ג'ורג 'פרח ושני בניו משפחת ג'ון וודס ומשפחת רועה המונה 4 נפשות שמשפחתם שירתה את משפחת פורדהאם-פרח במשך 3 דורות ושסירבו להישאר מאחור.

הקרע שהתפתח בין בירקבק ו פֶּרַחמכל סיבה שהיא, חילקו את המתנחלים לשתי סיעות. כתוצאה מהשבר, החלו שני התנחלויות בשנת 1818 במרחק של כ -2 קילומטרים זה מזה. ג'ורג 'פרח מְבוּסָס אלביון(השם הפואטי לאנגליה), ו מוריס בירקבק ייסד את וונבורו (שם אחוזתו הקודמת באנגליה) כ -2 קילומטרים מערבית ממנה אלביון.

שני הכפרים והאזור סביבם נודעו בשם “התנחלות אנגלית“. במהלך העשורים הבאים המשיכו להגיע מהגרים אנגלים, רבים מהם קרובי משפחה של אלה שהגיעו קודם לכן, וכתבו הביתה עם הצלחתם באמריקה. אחד העולים הראשונים, ג'ון וודס, פרסם “מגורים שנתיים בערבה האנגלית ” בשנת 1820, מיועד כמדריך למי שעולה.

וונבורו כעיר, למרבה הצער, איבדה את לבה עם מותו של מוריס בירקבק שטבע ב -4 ביוני 1825 בעת שחצה את נהר פוקס וחזר מניו הרמוניה, אינדיאנה. הוא ובנו ברדפורד הלכו לניו הרמוניה כדי להעביר חבילת מכתבים למר אוון שאמור לקחת אותם לאנגליה. Today all that remains of Wanborough is a cemetery, the final resting place of many of the early pioneers of that settlement.

During the few short years that Birkbeck lived in the English settlement, he did much to promote its settlement to English immigrants by publishing two books in 1818, “Notes on a Journey in America, from the Coast of Virginia to the Territory of Illinois, with Proposals for the Establishment of a Colony of English”, and “letters from Illinois”. Both of these books were widely read both in England and America.

Birkbeck was also instrumental in the anti-slavery movement, writing essays under the pen name of Jonathan Freeman. He is largely credited for Illinois remaining a free state in the general election of August 2nd 1824 when the citizens were asked whether to call a state convention in which Illinois might scrap her old Constitution, based on the Northwest Ordinance of 1787 which declared that the Northwest Territory should be forever free from slavery.

בנוגע ל פֶּרַחfamily, they expended a considerable fortune in establishing and defending the settlement at Albion. Their home, Park House, was located due south of the courthouse and 1 mile south of Albion. At the time it was built, it was said to be the finest home west of the Allegheny Mountains. It was destroyed by fire in the 1860s.

In 1849, with most of the family fortune gone, George and Eliza Julia moved to New Harmony, Indiana and became innkeepers of “Flower House” in one of the former Rappite dormitories. They continued operating the inn until 1855 or earlier 1856 when they moved to Mt. Vernon, Indiana.

By 1861 their health was fading quickly. At the home of their daughter, Rosamond Agniel, on January 15th 1862, both George and Eliza Julia died in Grayville, she in the morning and he towards evening. They were laid to rest side by side at Oak Grove Cemetery at Grayville. They had wanted to be buried in Albion, but the January weather, and poor road conditions made that impossible.

Albion Public Library

Corner of 4th and main

Built in 1842 by Dr. Frank Thompson as his residence, office, and hospital, the building has housed the Albion public library since 1922. Established in April 1819, the Albion Public Library is the oldest public library in the state of Illinois.

St. John’s Episcopal Church

East Cherry Street between 4th and 5th streets

Early mention is made of church services held in log cabins in Wanborough using the service of the Church of England . As early as 1822 , mention is made of Church of England prayers being read in part of the Market House on the southwest corner of the public square in Albion .

After the Revolutionary War and Independence from England the Church of England became the Episcopal Church in the United States.

Built in 1842, this is the original building of St John’s Episcopal Church. It is the oldest Episcopal Church building in the Diocese of Springfield and was designed and constructed of handmade brick from the early brick yards of Albion. The bell tower contains the original bell that was hung there in 1844.

Edwards County Historical Society

212 West Main Street

The Edwards County Historical Society was organized on August 21st 1939. In 1941, the society purchased the birthplace of former Illinois governor Louis L. Emmerson (serving 1929 to 1933) and it became the Society’s permanent home. The front portion of this building is a log structure built in the mid-1850s. The original building was “two over two” with porches on the front and back. The second floor was accessed by stairs from these porches, there being no interior stairs .

The Edwards County Historical Society is opened Thursday evenings from 6:30 to 9:30 and other times by appointment.

Edwards County Courthouse

Courthouse Square

The 1st Court House of Edwards County was completed in 1825 at a cost $3000. In 1852 a contract for $3600 was let to build a new courthouse and the old one was sold with the provision that it be moved within nine months. In 1887 an attempt to build a new courthouse failed. After much wrangling and a threat to move the county seat to Browns, it was agreed that the courthouse be remodeled. The building could be remodeled by the county commissioners without the approval of the voters. The 1852 courthouse was completely razed except for a portion of the old wall on the west and a small section on the South, thus qualifying as “remodeling”. The present Edwards County Courthouse was erected in 1888.

Old Edwards County Jail

Future home of the Edwards County Historical Society library Courthouse Square

The historic Edwards County Jail is currently being restored by the Edwards County Historical Society. Once completed, the building will house the Society’s historical and genealogical library. It was built in 1859 by Elias Weaver. Mr. Weaver had come to the English Settlement at Albion from Rapp’s German settlement at Harmonie, Posey County, Indiana. In 1893 the North portion was added for the cell area and the original front part became the residence of the sheriff and his family. This standing-seam roof is original from the 1893 remodeling .

Washington Painter House

South 5th Street

The Washington Painter home at 223 South 5th Street in Albion was built in 1871 by Washington and Margaret (Wilson) Painter. That same year, Washington Painter became co-founder of the firm of Painter & Frankland in Albion, with his brother-in-law George Frankland. Painter and Frankland manufactured the Eureka Stump Plow, which was invented and patented by Washington Painter. The firm also manufactured the “Albion Wagon” in volume for the then flourishing wagon market. An original “Albion Wagon” is also on display at the residence. In later years, Painter & Frankland became predominately a hardware store .

Washington Painter, being a blacksmith, made the antique wrought iron fence, and gates, which border the front of the property. He also made a tin bathtub which remains in use in the house today.

Downtown Business Block

North 5th Street

Across the street from the pagoda are 5 business buildings that were erected in 1908. A disastrous fire in January of that year had destroyed all the buildings that had been located on these sites. The double brick wall of the Painter & Frankland hardware store building prevented the fire from spreading farther up the block. The Painter & Frankland (now Deja’Vu) building has an ornate Mesker stamped metal facade .

The original business is located in these five buildings for many years were: W. A. Schock men’s clothing store, Spillers clothing store, Curdling’s shoe store, B.F. Michel’s pharmacy, and Stewart & Emmerson Co., Bankers (later First National Bank). The bank vault was saved and rebuilt around. It is still in place today.

Congregational Church – Southern Collegiate Institute

129 East Main Street

First Methodist Church

This building has housed the Methodist Church since 1917, although the Methodist Church in Albion began with visits of circuit-riding preachers in 1821. The building was erected in the years 1896 to 1898 by the Congregational Church, which was organized in 1891 as the result of the Congregational Church establishing a college, the Southern Collegiate Institute, in Albion. This building was also used as the music department for the college (SCI). They operated the College in Albion for 25 years, from 1891 until financial difficulties forced them to close the college with the graduating class of 1916. The interior of the church was gutted by fire in November 1905 and rebuilt. The Methodist Church has maintained the facility with most of the original details intact.

First Presbyterian Church

Corner of 6th and Elm Street

According to the Edwards County History Book published in 1980, First Presbyterian Church Cumberland was formed in 1843, meeting in the Union Church House on the east side of the public square. The building of a frame church was followed by a brick structure before the current church home was constructed in 1910. Total building costs were less than $10,000. Notable Albion community leaders J.F. Stewart, Washington Painter, B.F. Michaels, George O. Green and George Bower made up the building committee. The church remains an active presence in the Albion Community .

Charles S. Stewart House

Corner of 6th and Elm Streets

Charles S. Stewart and Arabella J. Weed were married and moved into their newly built residence in the fall of 1865. Constructed by Elias Weaver, a well-known local builder, Mr. Weaver’s family came to America with the Rapp Society (Harmonie, Posey County, Indiana). Mr. Weaver later relocated to Albionand married Christina Stewart, an aunt of Charles S. Stewart .

The Stewart House exhibits many features of the Greek revival style, which was dominant in America from about 1820 to 1860. Its popularity led it to being called the National style. It borrows many of its features from ancient Greek temples.

The Stewart house is presently being restored and at least a portion of it is expected to be open for the 2011 Heritage Day Tour. The house is being nominated for listing on the National Register of Historic Places.

Courthouse Square

The southwest corner of the public square has a long history as a community gathering spot in Albion. The first structure located there was built in 1890 to give shelter to one of four wells commissioned in 1889 to provide drinking water to Passerby and horses. After completion, the wells soon gained notoriety for their health-giving mineral water and were visited by persons from places far and wide. They valued its properties as a cure for “rheumatism, kidney and urinary troubles, and derangements of the stomach and bowels and many other afflictions” .

The first pagoda was followed by a more substantial model in 1906. It also served as a bandstand and housed the town’s fire bell. The above photo was taken soon after, before the fire in 1908.

The current Pagoda, third on this site, is unusual in its octagonal shape, architectural flavor, and solid construction. It was constructed in 1914 with funds raised by the Albion Women’s Beautifying Club. The mineral well is no longer active but the upper floor serves as a stage for many community gatherings. Note that the fire bell was moved from the pagoda to the courthouse lawn.

Edwards County Memorial Arch

Southwest inside Corner of Courthouse Square

T he original Honor Roll Memorial Veterans Arch was dedicated on July 4th, 1943, before a crowd estimated at 7,500 people. This was the largest attendance for any event in Albion to that date. The current Veterans Memorial Arch was dedicated on May 26th, 1986 .

Marker for Morris Birkbeck

East Side of Inner Square on Courthouse Square

On the square across from the Albion Public Library is a memorial to Morris Birkbeck, co-founder of the “English settlement” in Edwards County. This memorial was erected in 1929 by the Department of Illinois Women’s Relief Corps Auxiliary to the Grand Army of the Republic “in respect and gratitude for the decided part he took against the introduction of slavery” in Illinois

Additional information about Morris Birkbeck can be found at the front of the publication.

Wanborough Cemetery

Approximately 1 1/2 Miles West Albion

West of Albion, Wanborough Cemetery stands as a reminder of the brave souls who weathered the tests of pioneers to begin the settlement of the new English Colony in America. The cemetery is all that remains of the community called Wanborough. It contains some interesting old headstones of the early residents. A historical marker was erected there in 2007.

Old Albion Cemetery

Between 4th and 5th Streets north of Pine Street

הישן Albion cemetery north of downtown is an interesting visit into the early days of Albion. The old stone carvings and ornamental ironwork also provide many possibilities for photography .

Lincoln Oak Grove

West Main Street

A monument was erected in 1956 to commemorate Abraham Lincoln’s speech in the presidential campaign of 1840. To an audience in General William Pickering’s Grove of oak trees, Lincoln was stumping southern Illinois as a Whig elector for the General William Henry Harrison in the “Tippecanoe & Tyler Too” campaign .

Lincoln made his second appearance in Albion in 1856, when he was campaigning for U.S. Representative and presidential elector. Again the meeting was held in the Pickering Grove with General Pickering acting as master of the ceremonies. Lincoln spent the night in Albion at the Bowman’s Tavern (hotel) which was located on what is now the northeast corner of the Borowiak’s IGA parking lot.

Brick Streets and the Brick Industry in Albion

The initial project of paving Albion’s streets with brick, dating to 1911, encompassed 21 blocks, “Paving District number 1”. The total cost of paving these 21 blocks was $83,432, and about 74 men, mostly local, provided the labor. Exclusively Albion Vitrified Paving blocks, and sandstone curbing were used throughout.

The manufacture of bricks in Albion has a long history. Reports as long ago as 1819 mention a brick kiln being built and the manufacturing of brick being undertaken in Albion. By 1850, the Basset & Sons yard was producing 400,000 handmade bricks per year.

On August 9th, 1900, the Albion Shale Brick Company was incorporated with a capital stock of $20,000, later increased to $200,000. It was located just south of the former Albion Depot at the south edge of Albion. In 1926, the Albion shale brick company purchased the West Salem Hollow Tile and Brick Company which had been organized in 1911.

The Albion vitrified brick company was incorporated in 1902. It used the long push-on type kiln, later supplemented by the Bee-hive type kiln. Very fine paving bricks were made there. They were made from a good quality of shale which was found nearby. Some of those bricks are to be found now in the streets of Albion as well as many other towns and cities across the country, including Mt. Carmel, Carmi, Mount Vernon, Carbondale, Centralia, East St. Louis, Chicago, Evansville, and New Albany, Indiana, St Louis Missouri, Memphis Tennessee and Louisville, Kentucky. The Albion Vitrified Brick Company was officially invited to make an exhibit at the St Louis World’s Fair in 1904. An article in the December 2nd, 1909 issue of the Albion Register states that since April 1st of that year, over 5 million paving blocks had been shipped from Albion to the different towns and cities. The quality of Albion paving bricks was known throughout the Midwest.

The two Albion yards (Albion Shale Brick Company and Albion Vitrified Brick Company) voted to consolidate November 8th, 1929 (The Great Depression had begun). Intermittently from then until 1975, when the last plant closed, the manufacture of brick furnished a living for many area families. The three whistles calling the workers to work, announcing noon hour, and closing time added an atmosphere to the town that is still missed today.

Albion citizens are rightfully proud of the brick streets. The century-old streets have withstood the test of time and have required virtually no maintenance. Realizing the historical value and pride the residents of Albion have for the brick streets the Albion City Council voted in July 2008 to begin their restoration. The specific restoration project that won the vote is for West Elm Street from 5th Street to 8th Street, including the intersection of 5th and Elm Streets.

Work will begin the spring of 2011 to restore Elm Street starting at the northeast corner of the 5th Street intersection.


June 5 marks 200 years since the founding of Bolton

Saturday June 5 th marks the 200 th anniversary of the purchase, by George Bolton, of a 200-acre mill site along the Humber River. He was 22 years old. The site’s potential had been identified by Provincial Land Surveyor James Chewett as he surveyed Albion Township in 1819 and was part of 2635 acres of land in Albion Township that Chewett received as payment for his services. George Bolton’s subsequent grist mill was the catalyst for our community. Here is what we know about him:

George Bolton was born in 1799 and grew up in Tannington, Suffolk England, not far from the Worlingworth church where his birth is registered. He was the youngest of six children born to James and Judith Bolton and he was educated, as were his siblings.

Although thought to be a bachelor, George had had a disagreement with his father over an unsanctioned marriage that, in the end, did not last. Written out of his father’s will, George left England and travelled to Jamaica where he acquired capital working in the indigo trade.

When George arrived in Canada in 1821, he was joining his brother, James Bolton, 18 years his senior and one of the first to settle in Albion Township. James’ 100-acre farm lay close to the Caledon King Town Line and Castlederg Sideroad. One of George’s first tasks was to build a house, later described as a frame, roughcast building. He also selected and started clearing a site for his grist mill on the south bank of the Humber. He was guided by James, a skilled millwright, who helped him build his mill and construct a dam across the river. The mill was grinding grain by 1824.

The economic value of the area surrounding George’s property had been recognized and the survey reserved the 200 acres to the south for the Clergy and the 200 acres to the west for the Crown. In addition, 1000 acres on the tableland, immediately north, were given, as an extraordinary land grant, to a high-ranking military officer, Robert Loring, who lived in Kingston. This created challenges for mill access since surrounding road allowances were not cleared or maintained by these ‘absentee’ landowners.

George was known to be very hospitable to the many farmers who brought grain to the mill. He must also have had strength, resilience and endurance. He persevered and was successful, thanks to the ever-growing demand for flour.

His closest neighbours were niece Harriet Bolton and her husband John Godbolt who settled on land George sold to them, north of the Humber, well east of what is now Humber Lea Road. By 1830, there were fewer than 10 people living in a one-kilometer radius of Bolton’s Mill.

Around 1830, George provided land and a log structure for a school and in 1831, built a store at the NE corner of what would be King Street East at Mill. The following year, the government appointed George as postmaster and he housed the post office, named ALBION, in his store. In the early 1830s, two of George and James’ sisters immigrated to Canada, also settling in Albion Township: Maria Bolton Fuller and her husband Samuel. Rachel Bolton Godbolt and her husband George. George Bolton did not take sides during the 1837 Mackenzie Rebellion unlike James who fled to the US in the aftermath because of his vocal and written support of the uprising.

In 1845, after 23 years as miller, George retired and sold the mill, house and other property to his assistant and nephew, James Bolton Jr. He died on November 16, 1869 in Glenville, near Newmarket, on the farm of James Bolton Jr. and his wife Ellen. Efforts to locate where he is buried have been unsuccessful.


היסטוריה שחורה

Since recruiting Black men from the south to work in the city’s industries, Black families have come to settle in Albion. Now the small town’s population has grown to be home to approximately 30% African American residents.

During the last 100+ years, Albion has stood out for its strength as a hub for civil rights leaders and social justice activists. Its residents often compare the community to a big family – one that can disagree and still remain by each other’s side, particularly in times of need.

Albion was the home of three Tuskegee Airmen, a rare achievement for a city this size.

Strenuous challenges have impacted the city of Albion once a thriving industrial town, the closing of businesses, the local hospital, and the public school district have caused many residents to leave also.

Those who remain in Albion are concerned about the city’s future while many are still coming together to envision what is possible amidst such great loss, many others feel a sense of mistrust too great to risk further pain.

When considering a key component of Albion’s Black History, let us remember some of the most incredible leaders who have come and imparted their wisdom. Among many trailblazers who have given back to the community, Albion’s anchor institutions have hosted the following luminaries:

What is more, the graduates of Albion Public Schools have also gone on to achieve greatness in every arena you can imagine. As with all of the information on AlbionMich.net, the content of the Black History page will continue to grow to paint the more full and rich picture of Albion that it deserves.

The best information about Black History in Albion can be found on the new website: http://albionwestward.net/

For now, please see below the articles and webpages that Albion residents have created to tell vital stories that are far too often overlooked in American society.


צפו בסרטון: I Racconti de La Fara: Le Armi di Alboino


הערות:

  1. Pranay

    If this is not a big secret;), where is the author of the blog from?

  2. Carmontieh

    אתה לא צודק. מובטח לי. בוא נדון. כתוב לי בראש הממשלה, נדבר.

  3. Teshicage

    I'm already using

  4. Goltile

    המידע בעל הערך



לרשום הודעה